10 beskännelser

- Jag saknar min gamla skola (aba) skit mycket, däremot är jag glad osv att jag bytte från villastan till engelska!

- Jag är skit rädd för en viss person...

- Jag hatar folk som sejer "jävla p12" eller "jävla fjortis" bakom min rygg! Då blir jag skit irreterad och det händer jävligt ofta

- Jag andvänder oftast extensions (clips) dem köper jag på Taj Mahall i stan!

- Jag köper helst underkläder på Lindex /c.u.m clubwear/ mums/ pistill

- Jag älskar snygga, sexiga, solbrända killar som har sixpack!

- Jag är mej själv och blir ireterad på folk som sejer att jag har mycket smink osv..sorry, men jag har min egen stil

- Jag älskar när man får julklappar och mest av allt från kompisar!

- Jag älskar märkeskläder och går nästan aldrig runt med HM kläder osv, det har bara blivit så...fast jag älskar crocker och Gina jeans

- Jag har aldrig gjort ett enda inlägg på denna blogg från datorn, allt är är mobilbloggning


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem är du rädd för? :)

2011-12-26 @ 16:04:38
Postat av: Anonym

säger*

2012-08-30 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0