Lite allmän bloggning bara...

Hej på er, fick lite julklappsångest... jag köpte en guess tröja till min bästaste lossas pappa Magnus! och två badbomber från Lush till min mamma, lägger ut bilder sedan så får ni se..

Men jag har fått en fråga vart jag redigerar mina bilder och det gör jag i CAMERA+ som kostar 7kr, otroligt prisvärt, där finns olika ljus efekter osv, som gör bilden otroligt finare.

På måndag komr min käre mamma, min lossas pappa och mina små söta småsyskon, Teodor och Alexander.
På onsdag åker vi till Fjällen och bor på Skilodge, där finns experium (det sitter lixom ihop med hotellet) dom har har sminkbutiker, discotek, bowlinghallar, resturanger, massor med skidbackar, spa, bastuvärld, äventyrsbad och som en tradition så busplingar alltid jag och hanna på alla dörrar hahahahahah x) LÄNGTAR ENOOOORMT



















I sommar så ska jag på Ängsholmen, språkresa i miami, landställe i cypern med Tessan!!
 LÄÄÄNGTAR!



Vårat hus, ingången är på höger sida som ni ser, man kan gå upp på taket också så det
e rätt shill..



Jag och min mamma när jag gick i 4an...



jag vid våran pool.........SAAAAAAAAAKNAR!!!!



Jag och min lillesyster, i cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0