#Träning #friday #Sara #bästavänn #super

Ska vara med min älskade smurf idag! Besök gärna hennes blogg sarafogel.devote.se (själv är jag nurfen) Hon är bara den bästa som finns!!!!!! Vi har alltid så sjukt kul ihop och hon är min absoluta bästavänn som jag älskar såhääääär mycket! Men vi ska bland annat åka till och köpa "glass" och "nagellack" hahahah vi sejer så.. Men man vet aldrig vad som händer! Vi ska iallafall träna och göra spraytan först, sen ska vi åka in till stan och sen drar vi nog ut lite senare, vi ska hare sjuuuukt kul however! (just nu sitter jag på gymmet och tränar....host* ÄTER! Men puss på er
OUTFIT:
Blus: Odd Molly
Jeans: Crocker Pep
och sen jacka från dolomite och svarta uggs på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0