Hemma nu! :) köpte iallafall: • Stretch je...

img_7662 (MMS)

Hemma nu! :) köpte iallafall: • Stretch jeans, Hollister • Ljusa jeans, Hollister • Rosa logg hoddie, Hollister • blå logg tröja, Hollister • blå stickad tröja med ett H på, Hollister Allt kostade 2200kr, (någon som undrar om pris får kommentera) vilket var bra! Haha ni kanske undrar varför jag handlar så mycket på Hollister, det är iallafall för att jag älskar deras jeans och kläder! Men det som stör mej är att ALLA verkligen ALLA går runt i dom! Och folk tror att det är så spessiellt? För det är inte det! Okej? Det är Presis som HM, kostar exakt likadant!  Det var det förut, när det inte fanns i Sverige och när det Presis hade öppnat en butik i Täby Centrum!  Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade jeansen och vilken storlek har du i dom? :)

2012-02-01 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

moa, du e bäst!

2012-02-02 @ 09:08:10
Postat av: Moa

Hej! Dom kostade 600, och jag har 24 i midja och 29 i längd (29 är det minsta) eftersom att jag är såååå kort! :(

Puss

2012-02-02 @ 09:39:57
URL: http://justsohot.blogg.se/
Postat av: Emot

ursäkta ALLA går fan inte runt med massa jävla hollister tänk lite på vad du skriver

2012-02-02 @ 19:00:58
Postat av: Moa

Hej! Jo du det gör nästan alla! :) jag vet Presis vem du är, spårade ip-nummre bara så att du vet!

2012-02-02 @ 20:46:27
URL: http://justsohot.blogg.se/
Postat av: Moa

Och du! Det här är MIN blogg och jag skriver vad jag vill! Och jag är inte ensam om det här! Jag får ha vilka åsikter jag vill! Okej?

2012-02-02 @ 20:48:20
Postat av: Emot

Som om jag bryr mig om du spårade ip? ldels jag har inte sakt att du inte får ha åsikter sa bara tänk på vad du skriver när du säger ALLA!!!!! cool blogg förresten :)

2012-02-03 @ 18:03:37
Postat av: Anonym

det var det sjukaste jag hört? så du påstår att hollisters priser är densamma som h&m?

på hollister kostar en snygg t-shirt 500, på h&m finns det för 49:- ? tänk lite innan du skriver, visst det är din blogg men jag har lika mycket rätt att kommentera min åsikt! man kan inte jämföra h&m och hollister kära du.. heeelt olika.

och förresten titta över stavningen lite, det heter precis!

2012-02-17 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0