Läser du allt detta så har du tagit världsrekord!

Godmorgon! Vaknade och såg att det var MASSA snö ute! Har bakat scones med nötter i iallafall, Blev ganska bra, dom blev lite brända bara...Det är allt! Men idag ska jag plugga till mitt matteprov på Tisdag och sen ska jag åka skidor med Teodor! Hahah! Men jag tycker att designen blev AP bra, så tack så jätte mycket Amanda Sörman! :) Vad tycker ni? Men iallafall så har jag bloggtorka eller hur det nu kallas så ni får gärna tipsa mej om vad jag ska blogga om t.ex en lista på bloggar nu läser, skvaller om andra bloggar som typ härmat nån annan, osv! Aja hoppas att ni orkar läsa allt detta! Och JUSTE tycker ni att jag ska skriva långa texter och uppdatera på kvällen eller korta och uppdatera hela tiden? :)
Puuuuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0