Jag trodde att jag kunde lita på dej, jag ...

img_5913 (MMS)

Jag trodde att jag kunde lita på dej, jag trodde att du hade sakt hela sanningen till mej, men tydligen, hade jag fel! Allt känns bara fel nu, jag tror du vet, att det är till dej detta är menat, när du, läser detta. Du var min BÄSTAVÄN min alldeles speciella bästavän! Jag kommer ALDRIG hitta en vän som du! att förlåta dej för det här...kommer bli svårt, fast jag vill, men ändå inte. Det kommer bli svårt att glömma dej, svårt att glömma våra minnen...men jag trodde värkligen på dej! Jag trodde att du sakt HELA sanningen till mej! Men jag måste seja att detta var fruktansvärt lågt ************************************************************************ ***************** BYE "BESTFRIEND" **************************************************** BI*** MO********** och snälla be din M********************* att sluta ringa ********************************************


Kommentarer
Postat av: emme

så du insåg tillslut att du inte borde vara vän med sara efter allt hon hade sagt eller? bra val

2012-01-15 @ 19:35:07
Postat av: Melissa

vem då??? <3

2012-01-15 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0