Tja tja bloggen! Ja det finns inte så myck...

Tja tja bloggen! Ja det finns inte så mycket att sejs om idag! Har Presis kommit hem från gymmet! Det blev ett skönt träningspass! Har börjat träna alla dagar i veckan nu! Så jag och Therese kör zumba på tisdagar också! Skit najs ;) det är ungefär som magdans/rumpdans HAHHAHAHAHAHAHA!! Aja, men vet inte riktigt hur det blir på fredag men förhoppningsvis så spenderar jag min helg med mina älsklingar Amanda och Sara! :) ska bli så grymt kul att träffa amanda, det har gått sisådär ett år ny ungefär! :( men aja nya tider...Juste fjorde ett vidioinlägg idag, tycker ni att jag ska publicera det? ;) kommentera då! PUSSAR BITCHES


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja! Snälla publicera det, det är roligt med en blogg med bilder text och vidios! Puss

2012-01-11 @ 22:28:43
Postat av: Klara

Ja :)

2012-01-12 @ 00:12:50
URL: http://eckerboms.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja publicera det haha! :D

2012-01-12 @ 07:21:36
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: A*****

Ja gÖR det!!!

2012-01-12 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0