Avicii Levels

Har Presis kommit hem från en helt crazy kväll med Emmis Hallerberg, Emma Degerman, Matilda Elliott, Janette Malane, Therese Engelbrektsson! (stava lite fel där kanske heheh) aja det var hur kuuuul som helst fast ena plattformen har rasat och flera fick åka till sjukhus, oj :( Men vi var längst fram och det var hur kul som helst och vi var i VIP osv, det var hur najs som hellst! Juste jag tappade min biljett också (eller nån jävel tog den från min bakficka, men jag fick en ny som tur var! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! det där är fan heller VIP... men är inte bland publiken om man är VIP...

2012-03-03 @ 12:42:14
Postat av: Anonym

Men vi var i VIP

2012-03-03 @ 14:09:02
Postat av: Anonym

2012-03-03 @ 14:22:41
Postat av: Anonym

men om man va VIP så står man int bland publiken... då står man på ett speciellt ställe, och det måste ju stå på biljetterna om ni va de

2012-03-04 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0