HEJDÅ

Ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat på ungefär 1 vecka känns det som, men jag tog en bloggpaus ett tag och jág kommer att fortsätta med det nu ett tag.. nu vill jag bara seja hejdå och tack för den här tiden. Det har varit underbart! Tack för alla era fina kommentarer osv! Men jag kanske kommer tillbaka snart...men just nu så ser det inte ut så. Lev era liv nu och slösa inte bort mer tid på denna blogg! Stay on bitches
(P.S för alla som känner mej kan få lösenord till min blogg sen för en kommer att vara lösenordskyddad ett tag!) PUSS




Kommentarer
Postat av: Anonym

för att du klottrade på saras hus eller? :)

2012-03-09 @ 20:05:59
Postat av: Moa (ÄGARE AV BLOGGEN)

wtf?

2012-03-09 @ 20:26:36
URL: http://justsohot.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hört att du och tessan blev anklagade för det och det kan knappast vara en slump att du lägger ner bloggen just vid det tillfället :)

2012-03-10 @ 12:05:58
Postat av: moa

Hyrsäkta? Det är fan inte vi! Hennes äckliga morsa anklagar oss och har anmält os för något vi inte gjort, derimot så kan vi anmäla hennd för det och sara för att hon har filmat oss i dushen osv! Och om det hade varit vi så varför skulle jag lägga ner bloggen då? Och jag har lagt ner bloggen för att jag bara vill att folk som känner mej väl. Så därför ska jag ändra till lösenordsskyddad blogg..? Och då kommer jag ha hur roligare blogg asså!!!

2012-03-10 @ 15:29:26
URL: http://justsohot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0