Presenterna

Hej, nu tänkte jag visa vad jag fick, jag fick det här och allt är från VS förutom mentos och icebreakers, men jag fick röda icebreakers också men jag hittar dom inte :( Sen fick jag också några par string, men det är fett gay att lägga upp sina trosor på bloggen! Men hursomhellst så fick jag också mina vita skinnsonverse och man ser inte heller så bra men det är ett par svarta hotpants där också! :) Det var jättesnällt eftersom att jag kan fatta att det inte är så jävla kul att springa runt på VS när man är kille, folk kan ju uppfatta en som gay! Men min lossas mamma fick också massa grejor och min lillasyster! men hoppas allt är bra med er! PUSS DÅRA


I love VS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0